• By cartring_admin
  • / פברואר 23, 2019

חברת קייטרינג בירושלים כי הדרך לאירוע מושלם עובר דרך הקייטרינג

גם אם תבחרו את הדי. ג'י. המדליק ביותר, גם אם תשקיעו משאבים רבים בעיצוב האולם, גם אם הבגדים שלכם יהיו יוקרתיים ומרשימים, אם האוכל לא יהיה טעים, האירוע לא יהיה מושלם ורוב האורחים יהיו מאוכזבים. כדי לבחור את הקייטרינג המנצח לאירוע המושלם יש לעבור מספר שלבים ולא כדאי לדלג על אף שלב.

חברת קייטרינג בירושלים כל השלבים לאירוע יוקרתי ומושלם

שלב איסוף המידע הוא השלב הראשון. זהו השלב שבו תאספו מידע על אודות חברות הקייטרינג המובילות. זה הזמן להחליט איזה סגנון של קייטרינג מתאים לכם, מהו סגנון ההגשה ומהו התקציב העומד לרשותכם. זכרו כי התקציב לקייטרינג הוא התקציב הגדול ביותר מבין כל מרכיבי האירוע.

אחרי שאספתם מידע הגיע הזמן לסנן את מספר החברות ולהישאר רק עם שלוש חברות הקייטרינג הטובות מכולם. בקשו המלצות מחברים או מידידים, בדקו היטב האם היו פערים בין מה שהובטח להם בעת חתימת החוזה לבין המציאות ובקרו באתרים של החברות והתרשמו מרמת האתר. חברה שמשקיעה באתר מכובד, היא חברה רצינית, חברה שמתכננת להישאר בענף זמן רב והמוניטין שלה חשוב לה.

שלב שיחת הטלפון הוא השלב שבו תערכו שיחות טלפון עם החברות הנבחרות. בשיחת הטלפון תוכלו לברר האם המחיר למנה מתאים לתקציב שלכם, האם המחיר כולל שירותים נוספים כמו עיצוב , בר, פינת קפה ועוד, האם אפשר להזמין מנות לאנשים עם צרכים מיוחדים כמו חולי סוכרת, צמחוניים, אנשים שעושים דיאטה ואם חשוב לכם, זה גם הזמן לברר מהי רמת הכשרות של חברת הקייטרינג.

בפגישה הראשונה התעקשו לפגוש גם את מנהל הקייטרינג וגם את השף. ספרו להם על האירוע שלכם, על הדרישות ועל הציפיות. אם אתם מתלבטים בין הגשה אישית או הגשה באמצעות מזנון, בפגישה תוכלו להתייעץ עם בעלי הקייטרינג בהתאם לאופי האירוע.

התעקשו להיפגש עם בעלי הקייטרינג במשרד שלהם, קרוב למטבח

אם בעל הקייטרינג מתעקש להיפגש אתכם בבית קפה, כנראה שיש לו מה להסתיר. בפגישה תוכלו להתרשם מרמת הניקיון וההיגיינה ולבדוק האם לקייטרינג יש את כל האישורים הנדרשים כמו אישור עסק, רישיון ממשרד הבריאות ותעודת כשרות בתוקף.

אל תוותרו על הטעימות לפני שאתם בוחרים את התפריט. הביאו אתכם עוד חברים או הורים כדי לשמוע חוות דעת נוספת. כדאי לערוך את הטעימות בזמן של אירוע אמיתי, כך תוכלו לראות את חברת הקייטרינג בפעולה ולהתרשם מאופן הקמת האירוע, מהשירות של המלצרים, מעיצוב השולחנות, מעיצוב המנות ועוד.

חברת קייטרינג בירושלים, ובכל מקום נוהגת, לבקש מקדמות. רוב החברות יגבו מקדמות בסך שבעים אחוז מעלות האירוע ואת היתרה הם ידרשו במזומן מיד לאחר סיום האירוע. אל תשכחו להכין טיפים למלצרים, הטיפ אינו נכלל במחיר המנה.

[kkstarratings force]